نمایشگاه محصولات ارگانیک و طبیعی دبی 2024

نمایشگاه محصولات ارگانیک و طبیعی دبی 2024   نمایشگاه محصولات ارگانیک و طبیعی دبی 2024 یکی از بزرگترین رویدادهای منطقه در زمینه محصولات ارگانیک و طبیعی است. این نمایشگاه از 18 تا 20 نوامبر 2024 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود و تمرکز اصلی آن بر روی پنج بخش کلیدی بازار ارگانیک شامل غذا […]

نمایشگاه دبی

نمایشگاه محصولات ارگانیک و طبیعی دبی 2024

 

نمایشگاه محصولات ارگانیک و طبیعی دبی 2024 یکی از بزرگترین رویدادهای منطقه در زمینه محصولات ارگانیک و طبیعی است. این نمایشگاه از 18 تا 20 نوامبر 2024 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود و تمرکز اصلی آن بر روی پنج بخش کلیدی بازار ارگانیک شامل غذا و نوشیدنی‌ها، سلامت، زیبایی، زندگی، و محیط‌زیست است.

این نمایشگاه به عنوان پلی برای ارتباط تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان با خریداران در منطقه خاورمیانه عمل می‌کند و فرصت‌های تجاری گسترده‌ای را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌آورد. همچنین، بخش‌های ویژه‌ای مانند غرفه چای و قهوه و کنفرانس و نمایشگاه طب مکمل و جایگزین (TCAM) در این رویداد برگزار می‌شوند.

این نمایشگاه برای افرادی که به حوزه‌های زیبایی و محصولات بهداشتی، درمان‌های طبیعی، محصولات غذایی و نوشیدنی‌های ارگانیک، و دیگر زمینه‌های مرتبط علاقه‌مند هستند، مناسب است.

برای اطلاعات بیشتر میتونید به سایت نمایشگاه محصولات ارگانیک مراجعه کنید جدیدترین اخبار رو در سایت تیکس چارتر مشاهده کنید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *