تابستان کجا بریم؟

(ایده سفرهای تابستانی) مهم نیست که چه تعداد پاسپورت شما مهر دارد، همیشه گوشه جدیدی از جهان برای کشف وجود دارد.مکان هایی مانند ساوانا و جزایر ویرجین ایالات متحده اخیرا بین مسافران محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و  رتبه مقاصد کلاسیک را به خود اختصاص داده است.از سفرهای دریایی تا ماجراجویی ریلی گرفته تا سافاری […]

تابستان کجا بریم

تابستان

(ایده سفرهای تابستانی)
مهم نیست که چه تعداد پاسپورت شما مهر دارد، همیشه گوشه جدیدی از جهان برای کشف وجود دارد.مکان هایی مانند ساوانا و جزایر ویرجین ایالات متحده اخیرا بین مسافران محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و  رتبه مقاصد کلاسیک را به خود اختصاص داده است.از سفرهای دریایی تا ماجراجویی ریلی گرفته تا سافاری ، اینها بهترین ایده های تعطیلات تابستانی برای 2024 هستند.

 

 

 

از لادوچه ویتا ایتالیا لذت ببرید

 

ایتالیا/تابستان/عکس

 

وقتی از صحبت از مکان های عاشقانه می شود; مقاصد کمی , با جذابیت ایتالیا رقابت می کنند. شما تاریخ رم، هنر ونیز ، حال و هوایی مد میلان خط ساحلی  رویایی مدیترانه، پیتزای ناپل و غیره را در نظر بگیرید . در طول تابستان درجه حرارت میتواند بیش از 85 درجه افزایش یابد بنابراین از مقاصدی بازدید کنید که دارای دریا و دریاچه هستند مکانی که میتوانید دقایقی از گرما فرار کنید و یامیتوانید به یک ویلگیاتورا ایتالیایی یا همان خلوتگاه روستایی بروید و اتاقی را در پاسالاکوا در دریاچه کومو در ساحل آمالفی رزرو کنید.

 

سفر جاده ای از چارلستون به ساوانا داشته باشید

 

عکس

 

سفر خود را از شهر بندری چارلستون آغاز کنید جایی که میتوانید در خیابان هایی سنگ فرش شده زیبا پرسه بزنید،و در تفرجگاهی در امتداد اقیانوس قدم بزنید، از خانه های رنگارنگ و تاریخی (رنبورو) عکاسی کنیدشما میتونید کرب کیک،هاش پاپی و دیگر غذاهای کلاسیک جنوبی را امتحان کنید.اقامتی در لوترل که یک هتل لوکس است داشته باشید.مقصد بعدی ساواناست سپس سوار ماشین شوید و حدود دوساعت به سمت جنوب بروید در حالی شهر ساحلی جورجیا دارای معماری مشابه و درختان بلوط پوشیده از خزه اسپانیایی است . همچنین دارای ده ها موزه و گالری هنری در سطح جهان است که میتوانید از گرما فرار کنید و به هتل آلیدا که توسط خوانندگان تی پلاس ال به عنوان یکی از بهترین هتل های ساوانا معرفی شده است بروید.

 

شهر های کلمبیا را کاوش کنید

 

عکس کلمبیا

 

کلمبیا همچنین در لیست کشورهایی است که مسافران کنجکاو باید از آن بازدید کنند.

مدلین اعماق هنر و فرهنگ را ارائه می دهد ، درحالی که کارتاژنا تاریخ را باجذابیت ساحلی تلفیق می کند مدلین که اغلب به دلیل هوای گرم در تمام طول سال به(شهر بهار ابدی ) معروف است.به ویژه در تابستان که دمای آن 65 تا 75 درجه است . روزها را میتوان به نوشیدن کوکتل جین در پاسیو های فضای باز ، پیاده روی در کوه های اطراف،کاوش در جنگل های بارانی اطراف سپری کرد.زمانی که در شهر بندری کارتاخنا هستید، از واسطه شهر قدیمی آن که دارای ساختمان های رنگارنگ و خیابان های سنگ فرش شده است انگار به قرن شانزدهم سفر کرده اید به علاوه سواحل شن سفید  شلوغ نیست دمای هوای در تمام تابستان به بالای 80 درجه می رسد و میتونید در کاسا سن آگوستین آرامش پیدا کنید.

 

به سمت ژاپن بروید

 

ژاپن

ممکن است شکوفه های گیلاس بهاری را از دست بدهید اما هنوز مکان های زیبای زیادی در ژاپن برای  عکاسی در تابستان وجود دارد و میتونید در مقابل بلند ترین قله کشور در منطقه پنج دریاچه فوجی ژست بگیریدیا در تقاطع شیبایا توکیو عکاسی کنید .مناظر زیادی از قبیل معابد و مکان های مذهبی وجنگل های بامبو خواهید دید. از سواحل ماسه ای سفید در اوکیناوا گرفته تا دید گل های وحشی در پارک های ملی هوکایدو این ها لحظاتی هستند که دوست دارید به یاد داشته باشید.

جرعه رم در جزیره ویرجین ایالات متحده

 

آمریکایی ها برای لذت بردن از این سه جزیره در دریایی کارئیب به پاسپورت نیاز ندارند سنت جان، سنت کروکس یا سنت توماس بین این در جریان باشید ماسه سفید ، غواصی در سطح جهانی و محیط های استوایی را در جزایر ویرجین ایالات متحده خواهید دید هرکدام حال و هوایی خاص خود را برای داشتن فضایی مجللل و خصوصی جزیر به سنت جان بروید برای غذا سنت کروکس و سنت توماس برای تجربه یک فضایی پر انرژی توریستی انتخاب مناسبی است و در ادامه برای فرار از استرس در یک استراحتگاه ساحلی بمانید چندین بطری رم در این جزایر وجود دارد بنابراین میتواند درحالی که از دمای ملایمی لذت می برید یک رم محلی میل کنید. 

سفر به مکزیک

 

عکس مکزیک

 

با خارج شدن از فصل طوفان که در سپتامبر به اوج خودش می رسد تابستان یکی از بهترین زمان ها برای بازدید از مکزیک است چون قیمت های مناسبی دارد اگر بتوانید گرمای 90 درجه جولای و آگوست و روزهای بارانی را سپری کنیداحتمالا تخفیف های عالی در استراحتگاه ها بهرمند شوید به یکی از استراحتگاه های شیک همه جانبه در لاس کابوس بروید ،هنرهای غنی و صحنه فرهنگی پورتو والارتا را کاوش کنید یا در شهر ساحلی تولوم در دریای کارائیب حضور داشته باشید 

 

دره ناپا

 

قطار شراب

منطقه دره ناپا در خارج از سانفرانسیسکو است وبرای گذراندن یک روز کامل در روزهای آفتابی تابستان انتخاب مناسبی هست و میتوانید بعد از ظهر برای سرگرمی به قطارشراب بروید و نوشیدنی های محلی را میل کنید در عین حال  که مناظر وسیعی از طبیعت را تماشا می کنید راستی از جشنواره ناپا غافل نشوید که طیف وسیعی از شراب سازی را ارائه میدهد و رستوران فرانسویی با غذاخوری در فضای باز دارد که میتوانید لحظات خوشی رو سپری کنید

 

مقصد پایانی وارنا بلغارستان است

 

عکس وارنا

 

وارنا که 5 قرن پیش توسط یونانیان به عنوان یک مستعمره در زمان رومیان و جانشینان آن اسلاو ها تاسیس شد و به بندر اصلی تجارت با قسطنطنیه ،ونیز و دونبرونیک تبدیل شده است . شهر وارنا یکی از جذاب ترین شهر های بلغارستان است تعطیلات وارنا برای کسانی مناسب است که به دنبال اقامت در کنار دریا هستند و در عین حال دسترسی کامل به شهر و بسیاری از کلوب های شبانه و بار ها و هچنین مراکز خرید لوکسی را دارد. بدون شک بهترین مکان برای حضور در تعطیلات وارنا; پارک دریایی است که در  سراسر ساحل شنی امتداد دارد وارنا برای هر نوع بازدید کننده ای از جمله زوج های یا خانواده های با فرزندان کوچکشان مناسب است.

 

 

4.2/5 - (5 امتیاز)

4 دیدگاه برای ”تابستان کجا بریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *