با ارزان ترین ایرلاین جهان آشنا شوید

اسپریت ایرلاینز – Spirit Airlines اسپریت ایرلاینز یکی شرکت هواپیمایی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در خاک ایالات متحده واقع شده و با حذف خدمات مختلفی همچون پذیرایی در طول سفر بلیط پروازهای خود را با قیمت ارزان به مسافران عرضه می‌کند. قیمت بلیط‌های ۲۰۰ دلاری در سایر ایرلاین‌ها در اسپریت ایرلاینز حدود ۸۰ دلار […]

هواپیمایی ایرلاین

  1. اسپریت ایرلاینز – Spirit Airlines

اسپریت ایرلاینز یکی شرکت هواپیمایی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در خاک ایالات متحده واقع شده و با حذف خدمات مختلفی همچون پذیرایی در طول سفر بلیط پروازهای خود را با قیمت ارزان به مسافران عرضه می‌کند. قیمت بلیط‌های ۲۰۰ دلاری در سایر ایرلاین‌ها در اسپریت ایرلاینز حدود ۸۰ دلار است و به همین دلیل این شرکت هواپیمایی لقب ارزان ترین ایرلاین جهان را به خود اختصاص داده است.

  1. ایر کانادا روژ – Air Canada Rouge

ایر کانادا روژ (Air Canada Rouge) یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت کانادایی است که دفتر مرکزی آن در خاک کشور کانادا واقع شده و مسافران خود در مسیرهای هوایی مختلفی در منطقه آمریکای شمالی، اروپا و آفریقا را جا به جا می‌کند. این شرکت هواپیمایی سابقه طولانی در جابه‌جایی مسافران با بلیط ارزان قیمت دارد و اغلب پروازهای این شرکت با هواپیماهای ایرباس انجام می‌شود تا مسافران سفری ایمن و ارزان را تجربه کنند.

  1. اسکای ایرلاین – Sky Airline

اگر مسیر سفر هوایی شما کشورهای منطقه آمریکای جنوبی همچون شیلی و یا برزیل است، با خرید بلیط از اسکای ایرلاین (Sky Airline) می‌توانید سفری ارزان به مقصد کشورهای این منطقه داشته باشید. اسکای ایرلاین با ارائه بلیط‌های ارزان قیمت توانسته در بین مسافران کشورهای آمریکای جنوبی لقب ارزان ترین ایرلاین را به خود اختصاص دهد، مسافران این شرکت هواپیمایی با سابقه همواره از قیمت بلیط و خدمات ارائه شده در طول پروازهای این ایرلاین راضی هستند.

  1. گل ایرلاین – GOL Airline

گل ایرلاین (GOL Airline) هم یکی از ایرلاین‌های ارزان قیمت جهان است که متعلق به کشور برزیل می‌باشد، این شرکت هواپیمایی با ارائه بلیط‌های ارزان قیمت پرواز مسافران را در مسیرهای هوایی مختلف در قاره آمریکا جنوبی جا به جا می‌کند. بلیط‌های شرکت هواپیمایی گل ایرلاین غیر قابل استرداد است و دلیل قیمت ارزان بلیط‌های این ایرلاین هم همین موضوع است.

  1. سبو پاسیفیک – Cebu Pacific

شرکت هواپیمایی سبو پاسیفیک (Cebu Pacific) توانسته در بین صدها ایرلاین مشهور در جهان که بسیاری از آنها در قاره آسیا قرار دارند، لقب ارزان ترین ایرلاین جهان را از آن خود کند. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در کشور فیلیپین قرار دارد، سبو پاسیفیک بزرگترین ایرلاین کشور فیلیپین است و اغلب مسافران این ایرلاین از کیفیت پروازهای آن راضی هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

6 دیدگاه برای ”با ارزان ترین ایرلاین جهان آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *